Loonadministratie

Loonadministratie

Uw complete loonadministratie en de daarbij behorende aangiften loonheffing en opgaven aan pensioenfondsen kunt u geheel uit handen geven aan Juma Accountancy & Belastingadvies. De loonadministratie verzorgen wij al vele jaren geheel in eigen huis, waardoor u desgewenst rechtstreeks contact kunt houden met degene die uw loonadministratie verzorgt.

Ontzorging van uw loonadministratie

Uitbesteding van uw loonadministratie levert u veel tijdwinst en efficiency op, waardoor u zich beter met uw ondernemingszaken kunt bezighouden. U hoeft zich niet meer te verdiepen in arbeidsrecht, cao’s en voortdurend veranderende regelgeving, dat doen onze medewerkers voor u tegen een acceptabele prijs.

Tevens kunnen wij voor u bijvoorbeeld arbeidsovereenkomsten opstellen en u adviseren over uw loonadministratie, arbeidsrecht, ontslagrecht, sociale verzekeringen en pensioenen.

U hoeft bij Juma uw gegevens van uw loonadministratie niet zelf maandelijks in te voeren in een online pakket, dat doen wij voor u. Wij vragen u slechts om de veranderingen door te geven, dit kan simpel per mail of telefoon. En heeft u vragen, dan kunt u ons altijd bellen of mailen, onze medewerkers van de loonadministratie staan full time tot uw beschikking en u hoeft hier geen duur 0900-nummer voor te bellen.

Tijdige aanlevering loonadministratie

Wij maken in overleg met u afspraken over de tijdige aanlevering van loonstroken etc. Wij kunnen uw loonadministratie (loonstroken, aangiften loonheffing, betaalstaten etc.) per post of digitaal aanleveren. Betaalstaten kunnen ook als betaalbestand worden aangeleverd, hetgeen u veel tijd bespaart.

Vragen over loonadministratie door Juma Accountancy & Belastingadvies uit Breda?

Neem voor meer informatie over loonadministratie, of een overzicht van onze mogelijkheden op het gebied van loonadministratie, gerust eens contact met ons op!